Ray-Ban naočare

RAY-BAN


  • Moderna legenda
  • Ikonski stilovi (avijator, wayfarer)
  • Celebrities

ISTORIJAT


  • 1929. godine: Mac Cready, general oružanih snaga SAD-a zatražio je od Ray-Ban a da razvije novi tip sunčanih naočara koje bi mogle zaštititi pilote od intenzivnog sjaja na visokim nadmorskim visinama, koje će garantovati jasan vid.
  • 1936. godine: Ray-Ban naočare za sunce, poznate tada kao naočare protiv bleštavila, predstavljene su javnosti. Prvi model imao je plastični okvir poznatog „avijator“ oblika.
  • 1937. godine: ime je promenjeno od “naočara protiv bleštavila” u Ray-Ban: trgovačka marka je registrovana a prvi put se pojavila u jednom reklamnom oglasu u maju.
  • 1952. godine: lansiran wayfarer model. Zahvaljujući njihovom jednostavnom, čistom dizajnu i njihovom udobnom pristajanju wayfarer modeli ubrzo postaju klasika i stiču popularnost u filmovima.
  • 1961. godine: uveliko zauzima vodeće mesto na tržištu, Ray-Ban počinje dugoročnu saradnju s Hollywoodom dobivši prvi važni plasman u “Doručku kod Tiffanyja” sa Audrey Hepburn koja je nosila wayfarer model.
  • 1960. godine: lansirani su Olympian I i II i Balorama, članice Balorama seta.
  • 1980. godine: prvi put je promovisan set “the Wings”. Nanovo veliki preokret u važnom stilu Brenda; ovo je uniseks model koji kombinuje jasni avijatičarski osećaj sa revolucionarnim sočivom što mu daje futuristički izgled koji je danas još uvek moderan.
  • 1999. godine: Luxottica dobija brand.
  • 2003. godine: prvo proširenje linije lansiranjem dioptrijskih i dečijih kolekcija .
  • 2004. godine: lansirana je dečija dioptrijska kolekcija

Karakteristike proizvoda
  • Polarizovana sočiva imaju logotip na sebi (primer: logo sulla lente)
  • Nova sočiva adaptirana na svetlost
  • Zahvaljujući svojoj tehnologiji sočiva adaptirana na svetlost pomažu vam da očima osigurate maksimum udobnosti i opuštanja
Ciljna grupa
  • Za ljude koji imaju hrabrost da budu ono što jesu
Zašto su nova sočiva tako udobna?
  • Njihov intenzitet adaptacije na boju čini ih prirodnim za nošenje u svim svetlosnim uslovima, čak i kada je oblačno ili maglovito, u sumrak ili u zoru, kada ne biste nosili normalne naočare za sunce;
  • One osiguravaju najveću jasnoću vida i svetlost u svim gornjim svetlosnim uslovima zahvaljujući njihovoj specijalnoj tehnologiji koja nudi izvrsno propuštanje crveno-narandžastog svetla, nešto slično onome što rade uređaji kojima se može videti noću;
  • One garantuju izvrsno pojačanje boje tako da se uz samo mali napor izvrsno mogu videti detalji.
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.