Prada naočare

OVLAŠĆENI PRODAVCI

 

 

  • SRBIJA

  • Novi Sad (Yason, Bjelica, Optical Story)

  • Beograd (IV LILA, ABM Clinic, Avanglion, Multilens, MAM, OKOiOKO, Sun Shop)

  • Pančevo (Una)

  • Subotica (Opticline)

  • Šabac (PWL Vision)

  • Čačak (Iris)

  • Vranje (Lens)

  • CRNA GORA

  • Budva i Podgorica (Monokl, Optika Provizion)

  • MAKEDONIJA

  • Skoplje (Vizus, Dioptra, Prima)

  • Kumanovo (Indži)

  • Strumica (Isaj)

  • Gevgelija (Gold)

ISTORIJAT


  • Mario Prada počeo je da prodaje kožne torbice, cipele i razne sitnice za putovanja 1913. godine kreirajući marku Prada. Na početku je radio u SAD-u a zatim u Evropi pre nego što se vratio u Italiju gde je otvorio dve prodavnice u Milanu.
  • Njegovi kovčezi Prada na početku bili su teški i komplikovani, oni su bili znak kvaliteta u danima putovanja morem, ali putovanje avionom postalo je popularno tokom 20-og veka i ovaj dizajn je postao nepraktičan.
  • Prada je počela da proizvodi lagane torbe prikladne za avion, a u SAD-u se prodavala vodootpornu odeću, međutim, od godine 1970-te Prada počinje da slabi.
  • 1979. godine Miuccia, Marijeva kći, preuzima upravljanje porodičnim poslom Prade. Proširila je liniju kompanije sa luksuznim ručnim torbicama crne boje, koristeći jednostavni dizajn.
  • 1985. godine Prada je lansirala svoju prvu uspešnu liniju obuće i odeće.
  • Prva Prada prodavnica muške odeće otvorena je 1998. godine u Los Angelesu, a uzatim na Manhattanu i u Las Vegasu.
  • 1992. godine Miuccia je predstavila Miu Miu liniju, finansijski dostupnu i namenjenu mladoj populaciji, jednostavnog dizajna i klasičnog izgleda koji nastavlja kvalitet Prade.
  • 1990-tih godina kreirana je sportski  Prada brend, kojem je prethodila linija muške odeće i kolekcija donjeg veša.
  • Miuccia Prada dobila je međunarodnu nagradu od Veća modnih dizajnera Amerike godine 1993. godine, a potom je usledilo dodeljivanje nagrade za dizajnera godine 1995. godine.
  • Karakterističan srebrni Pradin trougao je statusni simbol širom Evrope i Severne Amerike.


Prada
  • Brend je usko povezan sa konceptom savremenog luksuza i konceptom visoke mode.
  • Jačina brenda je njegova sposobnost kreiranja kontinuiranog dotoka novih klasičnih i novih kultnih trendova.

Pozicioniranje brenda
  • Pradin neumoljiv stil i inovacija proizvoda pune su razumevanja za promenu životnih stilova. Prada koristi materijale vrhunskog kvaliteta, razne detalje i kvalitetnu izradu za kontrolu kvaliteta kroz sve svoje brendove.
Karakteristike proizvoda
  • Pradine naočare za sunce imaju nekonvencionalan stil, inovativne su i imaju razumevanja za promenu životnih stilova.
  • Visokokvalitetni materijali, umetnička izrada i pridavanje značaja detalju naglašavaju identitet i jedinstvenost Prada proizvoda.
Kupci
  • Prada kupci su svesni identiteta brenda i kvaliteta proizvoda kao i modnih odlika. Oni cene Pradinu sposobnost kombinovanja inovacije sa visokom tradicijom kvalitetne izrade
  • Osobe koje cene savremeni luksuz
  • Visokomodna osvešćenost i nekonvencionalno tumačenje mode
  • Osobe koje kombinuju stari stil sa modernim trendovima.