OVLAŠĆENI PRODAVCI
SRBIJA
Novi Sad (Yason, Bjelica, Optical Story)
Beograd (IV LILA, ABM Clinic, Avanglion, Multilens, MAM, OKOiOKO, Sun Shop)
Pančevo (Una)
Subotica (Opticline)
Šabac (PWL Vision)
Čačak (Iris)
Vranje (Lens)
CRNA GORA
Budva i Podgorica (Monokl, Optika Provizion)
MAKEDONIJA
Skoplje (Vizus, Dioptra, Prima)
Kumanovo (Indži)
Strumica (Isaj)
Gevgelija (Gold)
ISTORIJAT
- Mario Prada počeo je da prodaje kožne torbice, cipele i razne sitnice za putovanja 1913. godine kreirajući marku Prada. Na početku je radio u SAD-u a zatim u Evropi pre nego što se vratio u Italiju gde je otvorio dve prodavnice u Milanu.
- Njegovi kovčezi Prada na početku bili su teški i komplikovani, oni su bili znak kvaliteta u danima putovanja morem, ali putovanje avionom postalo je popularno tokom 20-og veka i ovaj dizajn je postao nepraktičan.
- Prada je počela da proizvodi lagane torbe prikladne za avion, a u SAD-u se prodavala vodootpornu odeću, međutim, od godine 1970-te Prada počinje da slabi.
- 1979. godine Miuccia, Marijeva kći, preuzima upravljanje porodičnim poslom Prade. Proširila je liniju kompanije sa luksuznim ručnim torbicama crne boje, koristeći jednostavni dizajn.
- 1985. godine Prada je lansirala svoju prvu uspešnu liniju obuće i odeće.
- Prva Prada prodavnica muške odeće otvorena je 1998. godine u Los Angelesu, a uzatim na Manhattanu i u Las Vegasu.
- 1992. godine Miuccia je predstavila Miu Miu liniju, finansijski dostupnu i namenjenu mladoj populaciji, jednostavnog dizajna i klasičnog izgleda koji nastavlja kvalitet Prade.
- 1990-tih godina kreirana je sportski Prada brend, kojem je prethodila linija muške odeće i kolekcija donjeg veša.
- Miuccia Prada dobila je međunarodnu nagradu od Veća modnih dizajnera Amerike godine 1993. godine, a potom je usledilo dodeljivanje nagrade za dizajnera godine 1995. godine.
- Karakterističan srebrni Pradin trougao je statusni simbol širom Evrope i Severne Amerike.
Prada
- Brend je usko povezan sa konceptom savremenog luksuza i konceptom visoke mode.
- Jačina brenda je njegova sposobnost kreiranja kontinuiranog dotoka novih klasičnih i novih kultnih trendova.
Pozicioniranje brenda
- Pradin neumoljiv stil i inovacija proizvoda pune su razumevanja za promenu životnih stilova. Prada koristi materijale vrhunskog kvaliteta, razne detalje i kvalitetnu izradu za kontrolu kvaliteta kroz sve svoje brendove.
Karakteristike proizvoda
- Pradine naočare za sunce imaju nekonvencionalan stil, inovativne su i imaju razumevanja za promenu životnih stilova.
- Visokokvalitetni materijali, umetnička izrada i pridavanje značaja detalju naglašavaju identitet i jedinstvenost Prada proizvoda.
Kupci
- Prada kupci su svesni identiteta brenda i kvaliteta proizvoda kao i modnih odlika. Oni cene Pradinu sposobnost kombinovanja inovacije sa visokom tradicijom kvalitetne izrade
- Osobe koje cene savremeni luksuz
- Visokomodna osvešćenost i nekonvencionalno tumačenje mode
- Osobe koje kombinuju stari stil sa modernim trendovima.