NOVI KONCEPT, NOVI MATERIJALI I VIZUALI KOJI SU VEĆ UŠLI U LEGENDU

Službeno predstavljanje nove kampanje marke Ray-Ban posvećene kolekciji originalnih modela od neobičnih materijala

Nova kampanja donosi vizuale koje gotovo možete i sami osetiti, baš kao i materijale korištene u našoj novoj kolekciji. Naime, sam koncept kampanje zasnovan je na dopadljivoj igri situacija prikazanih na vizualima i materijala od kojih je izrađena nova kolekcija. Rezulatat je spoj različitih materijala i našeg pozicioniranja u skladu sa krovnim sloganaom „NEVER HIDE“ (u prevodu: nema skrivanja odnosno nemoj se kriti). Kombinovanjem ta dva elementa rođena je ideja „nemoj skrivati svoju pravu prirodu“ („Never hide what you’re made of“).

Materijali korišteni u ovoj kolekciji postaju pravo i veliko iskustvo opisano kroz priču koja budi maštu i interesovanje potrošača. Svaki je vizual posvećen pojedinom materijalu, tako što ga opisuje, ističe njegove karakteristike i čini ga primećenijim. Iza fotografija, po treću godinu za redom, stoji višestruko nagrađivani Mark Seliger. Pred nama je konceptualna igra situacija sa vizualima i materijala od kojih su napravljene naočare.

„Nemoj skrivati svoju prirodu“ je potpuno očaravajući koncept! Evo i nekoliko primera koji to odlično ilustruju.

Oglas za model „Erika“ čiji je prednji deo okvira presvučen plišom donosi slogan „Glatko poput pliša“ koji se poigrava ne samo sa glatkoćom pliša, već i sa vizualom „nestašnih“ devojaka koje su upravo izašle iz prodavnice zanimljivih „igračaka“…

smooth as velvet

„Uklapa se kao kameleon“ je istinski iznenađujuća priča o sunčanim naočarama sa kamuflaž materijalom. Gotovo da ćete poželeti ući u fotografiju i poigrati se sa njima. Dovitljivi, nesputani koncep zasigurno će izmamiti osmehe jer muškarac na fotografiji radi sve upravo suprotno od uklapanja u okolinu.

blends in like camo

Vizual sa sloganom „Otporno poput aluminijuma“ posvećen je aluminijumskom modelu Clubmaster Vista. Ideja povezuje situaciju sa samim proizvodom, ilustrovajući pravi otpor na nazeboravan način. Gotovo da možete čuti našu protagonistkinju kako viče na likove koji se zatim povlače.

resistant as aluminum

Fotografija potpisana sloganom „Reže poput čelika“ u potpunosti izokreće uobičajeni prikaz policajca i motoraša. Ovaj policajac ne izaziva podsmeh bajkera. Podigao je prašinu i pokazao im da je i on pravi frajer kao i oni, možda čak i malo žešći.

cuts like steel

Pravi protagonisti komunikacije su novi materijali koje ćemo lansirati na tržište, a oni će zaživeti u punom smisu zahvaljujući muškarcima i ženama koji će ih odabrati. Takve ljude odlikuje poseban karakter i energija pa odabirom jednog od ovih materijala oni iskazuju svoju posebnost, svoje osobine i svoju želju da žive život punim plućima.

Za sada će se u sklopu kampanje „Nemoj skrivati svoju stvarnu prirodu“ lansirati sedam modela za koje su kreirani pojedinačni vizuali sa specifičnom igrom koja povezuje materijal od kojeg su napravljene naočare sa prikazanom situacijom i sloganom.

Dodatno smo već poručili još 5 oglasa pa će ih u kampanji biti ukupno 12. Svaki je posvećen drugom novom materijalu koji ćemo uvesti tokom godine zaokružujući kolekciju.

Tržište naočara tradicionalno nudi modele od plastike i metala. Neke druge marke su povremeno koristile neke druge originalne materijale, ali niko do sada nije lansirao celu kolekciju sa još neistraženim materijalima, počevši od pliša preko kože do teksasa, odnosno čelika, titanijuma i aluminijuma. Štaviše, Ray-Ban zna kako učiniti te nove dioptrijske i sunčane naočare delom života i imidža ljudi koji ih nose.

Zahvaljujući ovako širokom izboru, originalnim materijalima i novoj kampanji, naši kupci će nas voleti još više!

Sigurno su vas već osvojili neki od novih materijala, kao i naša nova kampanja! Zato… čak i ako su vas ove slike ostavile bez daha, znamo da ćete uskoro pronaći reči kojima ćete izraziti šta mislite o njima. Jedva čekamo čuti vašu reakciju! Javite nam se!!!

tough as leather
/struck in a flash
strong as titanium