Upoznajte Arnette

Godine 1992. kompaniju Arnette osnovao je u Kaliforniji Greg Arnette, kao dizajnersku firmu sa fokusom na sportski dizajn. Primarna je bila izrada naočara koje se koriste prilikom surfovanja, vožnje skejtborda i snouborda, što jasno ističe da je centar interesovanja ovog brenda svet ekstremnih sportova. Dizajn je funkcionalan, hrabar, svetao i karakterističan za sportiste na daskama. Visoke performanse i specifični sportski ramovi zaslužni su za poverenje pridobijeno od strane zajednice ekstremnih sportista.

Do 1996. godine kompanija je stekla prestiž i kvalitet brenda dovoljno vredan da je kompanija Bausch & Lomb iskazala želju da otkupi Arnette, u cilju da kompanija dostigne širu i više mladalačku klijentelu. Iako otkupljen, Arnette je ostao pod istim rukovodstvom, na čelu sa Gregom i njegovim prethodnim osobljem. Upravljanje kompanijom je nastavljeno odvojeno od Bausch & Lomb-ovih kompanija koje proizvode naočare. Međutim, pod novim vlasništvom kompanija je imala više raspoloživih sredstava da proširi svoju ponudu u dizajnu, a samim tim i mogućnost da pruži još više i bolje.

arnettea_wing

Zbog ostvarenog uspeha kompanije Arnette ostvarenog u marketingu za generaciju X, koja je predstavnik extremnog sporta, Luxottica je dala ponudu Bausch  & Lomb-u kako bi izvršila akviziciju Arnetta u 1999. godini. Luxottica je imala brendove u svim bitnim kategorijama na tržištu naočara i istinski je postala najraznovrsnija i najrasprostranjenija kompanija u svetu naočara.

Arnette sunčane naočare prolaze kroz obimna testiranja kako bi izdržale sva habanja do kojih dolazi u praktikovanju ekstremih sportova. Sportske naočare za sneg su polarizovane kako bi pružile optimalan vid i redukovale odsjaj snega i leda, dok naočare namenjene za upotrebu u toku leta su napravljene sa dužim zakrivljenima na drškama kako bi osigurale da stoje na jednom mestu, kao i mnoštvo varijacija sočiva za svaki pojedinačni sport.

Arnette-ova marketing šema uključuje sponzorisanje nekih od najuspešnijih sportista u ekstremnom sportu kao što su: Sanoa Lejk, surfer svetske klase, čiji je omiljeni ram, «3049 Lock Down», postao najprodavaniji za kompaniju. Zatim, Rendal Haris, koji nosi model «3050 Lustre» čiji je dizajn idealan za vejkbording. Daniel Pedrosa, ekstremni trkač na motociklu isključivo nosi Arnette-ov «Vision 4103» koje povećavaju kontrast i omogućavaju mu da vidi nesavršenosti na putu.